2013. augusztus 4., vasárnap

Díjam #2



Ezt a díjat köszönöm szépen Boo Dasy-nek!


Szabályok:

Írj magadról 11 dolgot
 Válaszolj 11 kérdésre
  Tegyél fel 11 kérdést
   Küld tovább embereknek.(11-nek de úgyse küldöm el annyinak)


11 dolog magamról

13 éves vagyok.
Szeretek olvasni könyveket.
Már kiolvastam a SZJG összes részét !
Ma kaptam egy új könyvet (A hűvös völgyi suli)
Imádom festeni a körmöm (mindig kivan festve).
Szeretem az élénk színeket.
Szeretnék egy fehér kiskutyát.
Szeretem a 1D, a Little Mix, az Union J és a The Janoskians nevezetű bandákat.
Már több ezerszer láttam a Twilight részeit, kivéve az utólsót.
Majd szeretnék madaras tetoválásokat.



11 válaszom:

Hány éves vagy?
• 13 éves

Milyen témájú blogot olvasol?
Love story-kat szoktam olvasni.

Milyen telefond van?
Jelenleg ilyen, nem szeretem...
De, majd a Ballagásomkor kapok egy újat !



Ha befestenéd a hajad, milyen színű lenne?
Az egészet nem festeném be, csak ombre-ra, az alját világos barnára !
Pont ilyen lesz Ballagásomkor is :D

Van legjobb barátnőd/barátod?
Erre most inkább nem válaszolnék…

Hol laksz (város)?
Debrecenben

Miért döntöttél úgy hogy blogot fogsz írni?
Szerettem volna másokkal is megosztani, hogy mik az álmaim és a gondolataim.
Van tattood/piercinged?
Nincs. De majd szeretnék

Mikor csókolóztál először?
Még nem csókolóztam…

Mi az első számú álmod?
Elég sok van, így hirtelen nem is tudom melyik lenne az 1. számú.
Pl. találkozni a 1D-vel, megtanulni tetoválni, utazás a világ körül, énekelni szeretnék…stb…

Szoktad kritizálni magad?
Igen, néha pozitív, de legtöbbször negatív..



11 kérdésem:

Olvasod a blogom? /Milyen szerinted ?
Szerinted van fiú/lány barátság ?
Szeretnél tetkót?
Hány éves vagy?
Hol élsz (város) ?
Mi a kedvenc zene számod?
Honnan jött a blogos neved ?
Mit szeretnél elérni az életedben?
Mit érzel, mikor meglátod, hogy van +1 feliratkozód ?
 Mi a kedvenc fagyi ízed ?
Szoktál sportolni ?

Akiknek küldöm:


Most csak ennyi lenne..

Nincsenek megjegyzések: