2013. január 16., szerda

~2.fejezet~Tudod hogy félek a ....

Remélem tetszeni fog a 2. rész is . Sajnálom de ez most nagyon rövidre sikerült. Majd a többi hosszabb lesz. Jó olvasást! Puszi :)))


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


~ 2 nap múlva ~


Meghökkentő, de tesóm most nem keltett semmilyen fajta módon, ennek örültem. Leugráltam a konyhába és megreggeliztem. Ezután felmentem megmosakodtam és fogat mostam, majd átmentem a szobámba és felvettem a ruhámat, amit tegnap készítettem ki. Most egy kék rövidnadrágot és egy szürke Minnie egeres felsőt és egy hozzá illő fülbevalót vettem fel. Ismét a fürdőbe mentem be és egy alap sminket tettem fel. Lementem és elraktam a kajámat a táskámba. Felvettem a cipőm és már indulhattam is csak még szóltam.

-Elmentem-kiabáltam fel és már majdnem kiléptem az ajtón mikor  szólt valaki.
-Várj kicsim! Még meg kéne beszélnünk a délutánt- szólt utánam anya.
-Jó-mentem vissza.
-Délután Jack érted megy és ő fog elvinni az orvoshoz-mondta.
-Na de anya, tudod hogy félek a tűtől-mondtam megijedve.
-Nyugi, csak egy egyszerű vizsgálat-nyugtatott meg-De most már menjél, mert még a végén elfogsz késni..Szia!-köszönt el.
Félek az orvosoktól és nem szeretem, azzal a nem tudom milyen pálcikával piszkálják a torkomat.Ezekkel a gondolatokkal indultam a suliba.


~ Suli után ~


Miután értem jött a bátyám, indultunk is az orvoshoz.Alig találtunk parkoló helyet. Úgy látszik mindenki most betegedett meg. Furcsa, pedig nyár van. Bementünk az épületbe ami tele volt. Megkerestük az orvosi rendelő ajtaját és leültünk előtte. Kb. 10 perc múlva kijött egy asszisztens.
-Anna Gray-t kérjük a rendelőbe-mondta mosolyogva és intett hogy kövessem. Bementem és egy kedves doktornő fogadott.
-Szia! Ülj csak le nyugodtan-köszönt mosolyogva.
-Jó napot!-mondtam kicsit félve.
Még egy kicsit beszélgettünk, majd megvizsgált. Az elején még mosolygott rám, de a végére nem volt olyan boldog. Ezt én észre is vettem, de nem tudom hogy mi baj lehet...


3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Sziaa!! Nagyon tetszik a történeted amit már az előző részben is leírtam. :) Izgalmas és eseménydúsnak ígérkezik. Remélem hamar hozod a kövit.
By: Fanni <3

Unknown írta...

Sziia!! és igen láttam. Örülök hogy tetszik.Amúgy nem tudom mikor lesz új rész sztem olyan 1 hét múlva !! :)))

Névtelen írta...

Oké!! Addig is elolvasom amit a füzetbe írsz...